Ontdek de veelgestelde vragen

Hulp nodig of antwoord op jouw vraag? Op deze pagina ontdek je vragen die we het vaak krijgen. Bijvoorbeeld of de reviewformule voor iedereen werkt. Heb je een andere vraag? Neem dan contact met ons op.

Stel direct mijn vraag

Alles over de reviewformule

Het is een unieke formule waarmee we ondernemers helpen om meer klanten aan te trekken. Dit doen we met hun reviewstrategie. Ruim 90% van de klanten zoekt namelijk eerst naar ervaringen van anderen. Dit doen ze voor hun eerste aankoop, bezoek of reservering. Toch spelen veel bedrijven hier niet op in. Dat is zonde, omdat je dan veel potentiële klanten misloopt.

Het is namelijk niet vanzelfsprekend dat blije klanten een review plaatsen. Daarnaast gaat de reviewstrategie verder dan alleen het verzamelen van tevreden reviews. Hier lees je er meer over. Zo weet je zeker dat je meer klanten aantrekt.

Ja, voor ieder bedrijf dat (meer) klanten wilt aantrekken is het geschikt. Waarschijnlijk gebruik je nu al je website en social media om ze te bereiken. Alleen is dat nu niet meer voldoende. Ruim 90% van de potentiële klanten zoekt ook naar ervaringen van anderen. Dit doen ze voor hun eerste aankoop, bezoek of reservering. Het is dus belangrijk dat je reviewstrategie op orde is.

Reviews zorgen ook dat je website en social media beter werkt. Als iemand op je website komt, wil je dat diegene overgaat tot een aankoop, afspraak of bezoek. Alleen kijkt de klant vervolgens naar je reviews. Dat geeft de doorslag.

Met de juiste aanpak voorkom je dat je potentiële klanten verliest en stijg je boven de concurrent uit.
De formule is dus zeker geschikt voor jouw bedrijf als je geen potentiële wil mislopen. Je ontvangt
onder meer het volgende:

  • Je krijgt meer positieve reviews van jouw eigen blije klanten.
  • We geven een sterk antwoord op al jouw reviews om de relatie te versterken met de klant.
  • Een negatieve review buigen we voor je om naar iets positiefs: je voorkomt dat men afhaakt.
  • Je verhoogt je zichtbaarheid in Google: sneller in beeld van klanten.
  • Je krijgt positieve en verbeterpunten van klanten om je bedrijf verder te laten groeien.

Hier ontdek je er meer over.

Ja, ook dan is de reviewformule zeker geschikt. Veel ondernemers kregen wekelijks al recensies voor ze begonnen met Blije Reviews. Alleen zat er geen goede strategie achter, waardoor er niet meer klanten werden aangetrokken. Uit ervaring weten we namelijk dat veel bedrijven klanten mislopen, omdat ze het niet juist doen. Of weinig tijd eraan besteden.

De reviewformule gaat verder dan alleen (soms) het ontvangen van reviews. Het zorgt ervoor dat je boven jouw concurrenten uitstijgt en voorkomt dat potentiële klanten afhaken.

Je ontvangt de volgende voordelen:

  • Meer reviews van jouw blije klanten.
  • Je voorkomt dat potentiële klanten afhaken.
  • Je hebt betere zichtbaarheid in Google: sneller in beeld bij klanten.
  • We geven sterke antwoorden op je positieve en negatieve reviews.
  • Negatieve reviews buigen we direct om naar iets positiefs.
  • Inzicht in belangrijke sterke- en verbeterpunten om je bedrijf te laten groeien.

We weten dan ook zeker dat we je hiermee helpen. Met de niet-goed-geld-terug garantie, loop je geen risico.

Je ontvangt de reviews van jouw (blije) klanten. Het is namelijk niet vanzelfsprekend dat tevreden klanten een review achterlaten. Terwijl een ontevreden persoon sneller bereid is om een recensie te plaatsen.

Met de formule verzamel je dus meer reviews van jouw blije bezoekers. Daarnaast is het voordeel dat de meeste recensies voorzien zijn van inhoudelijke details. In plaats van alleen het geven van een ‘score/sterren’. Met de juiste details trek je namelijk de potentiële klant over de streep.

Met Blije Reviews zorg je dus voor het volgende:

  • Je ontvangt de reviews van jouw tevreden klanten.
  • Goede recensies met belangrijke details voor mensen die je zoeken.
  • Blije klanten zijn sneller bereid om een review te plaatsen.

We merken dat onze formule goed werkt in allerlei branches. Of je nu een schilder bent, een schoenenzaak hebt of een webshop. Als ondernemer heb je altijd klanten nodig. Het is dan ook belangrijk dat je reviewstrategie op orde is.

Gebruik onze formule in bijvoorbeeld deze situaties:

  • Een winkel in het centrum
  • Een restaurant of ander horecazaak
  • Plaatselijke garage
  • Schilderbedrijf of andere dienst
  • Advocatenkantoor
  • Tandarts- of fysiopraktijk
  • Een webwinkel of online dienst.
  • Sportschool

Dit zijn slechts een paar voorbeelden. Voor alle ondernemers met klanten is onze reviewformule waardevol.

We ondersteunen ondernemers met verschillende review-oplossingen. Zo hebben we een Google Review bord. Dit populaire bordje is specifiek bedoeld om fysiek neer te zetten op bijvoorbeeld een toonbank.

De reviewformule verschilt daarvan. Met de formule gaan we aan de slag met jouw reviewstrategie. Van het verzamelen van reviews, het reageren hierop tot inzicht geven in belangrijke klantervaringen. Het Google Review bord is enkel en alleen een bordje.

Het gebruik van Blije Reviews

We zijn trots dat we veel ondernemers helpen met hun reviews. Om meer succes te behalen is een goede samenwerking belangrijk. Vanuit Blije Reviews doen we dan ook veel om de reviewstrategie te laten slagen. Toch is het belangrijk dat binnen jouw bedrijf ook aandacht is voor reviews.

Zo komt het soms voor dat een klant een vraag heeft in een recensie. Wij laten dit dan aan je weten.
Dan is het belangrijk dat je het snel oppakt. Dat verwacht de klant immers. Ook is het belangrijk om de sterke- en verbeterpunten te bekijken die we aanleveren. Zo kun je jouw bedrijf verder laten groeien.

Dit betekent dat we alleen kunnen helpen, als een goede samenwerking mogelijk is.

We hebben al veel ondernemers blij gemaakt met onze unieke formule. We weten dan ook zeker dat je tevreden met ons bent. Om die reden zit je nergens aan vast. Je kunt het namelijk iedere maand eenvoudig opzeggen. Daarnaast hanteren we een niet-goed-geld-terug-garantie. Zo loop je ook geen risico.

Al vele bedrijven gingen je voor en zijn tevreden met Blije Reviews. We zijn er dan ook van overtuigd dat we je kunnen helpen, zodat je geen potentiële klanten misloopt. Wel kunnen we voorstellen dat je dat ook zelf eerst wil ervaren. Zo kun je zien of het waardevol is voor je bedrijf.

Ben je dan ook niet helemaal tevreden? Dan krijg je het maandbedrag terug. Zo loop je geen risico en kun je het eerst proberen. Wij willen ook alleen blije klanten. Je hebt deze voordelen:

  • Je zit nergens aan vast: iedere maand opzegbaar.
  • Maandbedrag krijg je terug als je niet tevreden bent.

Wel raden we aan om te wachten tot de derde maand. Daarna zie je vaak het grootste verschil.
Aangezien we in de eerste maanden de samenwerking beginnen en de reviewformule starten.

Wil je gebruik maken van de niet-goed-geld-terug-garantie? Stuur ons een e-mail naar info@blijereviews.nl. Dit geldt voor de maand dat je het opzegt, zo kun je dat dus ook in de tweede maand doen. Dat is wel zo ideaal.

Andere vraag of hulp nodig

Heb je een andere vraag of opmerking? Laat het aan ons weten. Dit kan via een e-mail aan info@blijereviews.nl. Of stuur een WhatsApp-bericht naar 085 060 4184. Liever bellen? Laat dan je telefoonnummer achter. Je krijgt zo snel mogelijk antwoord, vaak is dit binnen 24 uur. Ook in het weekend.

Je kunt ons elke dag bereiken, ook in het weekend. Dat is namelijk het moment dat we bij een groot deel van onze klanten veel reviews zien binnenkomen. Je kunt ons bereiken via 085 – 060 4184. Dit kan dagelijks tussen 09:00-22:00 uur.

Bekijk wat het jou oplevert