Ontdek de veelgestelde vragen

Hulp nodig of antwoord op jouw vraag? Op deze pagina ontdek je vragen die we het vaak krijgen. Bijvoorbeeld of de reviewformule voor iedereen werkt. Heb je een andere vraag? Neem dan contact met ons op.

Stel direct mijn vraag

Alles over de reviewformule

We ondersteunen ondernemers met verschillende review-oplossingen. Zo hebben we een Google Review bord. Dit populaire bordje is specifiek bedoeld om fysiek neer te zetten op bijvoorbeeld een toonbank.

Reviewbeheer en de reageer-service verschillen daarvan. Met die formule gaan we aan de slag met jouw complete reviewstrategie. Van het reageren op reviews tot inzicht geven in belangrijke klantervaringen. Het Google Review bord is enkel en alleen een bordje.

Het is een unieke formule waarmee we ondernemers helpen aan een succesvolle reviewstrategie. We monitoren, analyseren en reageren op reviews. Zo trek je meer klanten aan en met een goede aanpak kun je een sterke reputatie behouden. Veel bedrijven benutten reviews nog niet optimaal, waardoor ze klanten mislopen. Met goed reviewbeheer voorkom je dat.

Ruim 90% van de klanten leest namelijk eerst ervaringen van anderen voor hun aankoop, bezoek of reservering. Bij Blije Reviews helpen we jou aan een sterke reviewstrategie, zodat je reviews maximaal benut en je online reputatie groeit. Bekijk hier onze aanpak.

Met onze reageer-service beantwoorden wij alle positieve en negatieve reviews. Dat doen we namens jouw bedrijf. Hiermee laat je zien dat je reviews waardeert en dat je open staat voor feedback. Dankzij onze aanpak weten wij negatieve reviews vaak nog om te buigen naar iets positiefs.

We zorgen binnen 2-3 dagen voor een persoonlijke en unieke reactie op iedere review. Dit doen we op platformen, zoals Google, Trustpilot en WebwinkelKeur. Dat scheelt je als bedrijf veel tijd en je weet zeker dat jouw reviews op een professionele manier worden opgepakt. Hier ontdek je meer over onze reageer-service.

Ja, voor ieder bedrijf dat (meer) klanten wilt aantrekken is het geschikt. Waarschijnlijk gebruik je nu al je website en social media om ze te bereiken. Alleen is dat nu niet meer voldoende. Ruim 90% van de potentiële klanten zoekt ook naar ervaringen van anderen. Dit doen ze voor hun eerste aankoop, bezoek of reservering. Het is dus belangrijk dat je reviewstrategie op orde is.

Reviews zorgen ook dat je website en social media beter werkt. Als iemand op je website komt, wil je dat diegene overgaat tot actie, zoals een aankoopt. Alleen kijkt de klant vervolgens naar je reviews. Dat geeft de doorslag.

Met de juiste aanpak voorkom je dat je potentiële klanten verliest en stijg je boven de concurrent uit. De formule is dus zeker geschikt voor jouw bedrijf als je geen potentiële wil mislopen. Je ontvangt onder meer het volgende:

  • Je krijgt meer positieve reviews van jouw eigen blije klanten.
  • We geven een sterk antwoord op al jouw reviews om de relatie te versterken met de klant.
  • Een negatieve review buigen we voor je om naar iets positiefs: je voorkomt dat men afhaakt.
  • Je verhoogt je zichtbaarheid in Google: sneller in beeld van klanten.
  • Je krijgt positieve en verbeterpunten van klanten om je bedrijf verder te laten groeien.

Hier ontdek je er meer over.

We merken dat onze formule goed werkt in allerlei branches. Of je nu een schilder bent, een schoenenzaak hebt of een webshop. Als ondernemer heb je altijd klanten nodig. Het is dan ook belangrijk dat je reviewstrategie op orde is.

Gebruik onze formule in bijvoorbeeld deze situaties:

  • Een winkel in het centrum
  • Een restaurant of ander horecazaak
  • Plaatselijke garage
  • Schilderbedrijf of andere dienst
  • Advocatenkantoor
  • Tandarts- of fysiopraktijk
  • Een webwinkel of online dienst.
  • Sportschool

Dit zijn slechts een paar voorbeelden. Voor alle ondernemers met klanten is onze reviewformule waardevol.

Het gebruik van Blije Reviews

We zijn trots dat we veel ondernemers helpen met hun reviews. Om meer succes te behalen is een goede samenwerking belangrijk. Vanuit Blije Reviews doen we dan ook veel om de reviewstrategie te laten slagen. Toch is het belangrijk dat binnen jouw bedrijf ook aandacht is voor reviews.

Zo komt het soms voor dat een klant een vraag heeft in een recensie. Wij laten dit dan aan je weten.
Dan is het belangrijk dat je het snel oppakt. Dat verwacht de klant immers. Ook is het belangrijk om de sterke- en verbeterpunten te bekijken die we aanleveren. Zo kun je jouw bedrijf verder laten groeien.

Dit betekent dat we alleen kunnen helpen, als een goede samenwerking mogelijk is.

We hebben al veel ondernemers blij gemaakt met onze unieke formule. We weten dan ook zeker dat je tevreden met ons bent. Om die reden zit je nergens aan vast. Je kunt het namelijk iedere maand eenvoudig opzeggen. Daarnaast hanteren we een niet-goed-geld-terug-garantie. Zo loop je ook geen risico.

Al vele bedrijven gingen je voor en zijn tevreden met Blije Reviews. We zijn er dan ook van overtuigd dat we je kunnen helpen, zodat je geen potentiële klanten misloopt. Wel kunnen we voorstellen dat je dat ook zelf eerst wil ervaren. Zo kun je zien of het waardevol is voor je bedrijf.

Ben je dan ook niet helemaal tevreden? Dan krijg je het maandbedrag terug. Zo loop je geen risico en kun je het eerst proberen. Wij willen ook alleen blije klanten. Je hebt deze voordelen:

  • Je zit nergens aan vast: iedere maand opzegbaar.
  • Maandbedrag krijg je terug als je niet tevreden bent.

Wel raden we aan om te wachten tot de derde maand. Daarna zie je vaak het grootste verschil.
Aangezien we in de eerste maanden de samenwerking beginnen en de reviewformule starten.

Wil je gebruik maken van de niet-goed-geld-terug-garantie? Stuur ons een e-mail naar info@blijereviews.nl. Dit geldt voor de maand dat je het opzegt, zo kun je dat dus ook in de tweede maand doen. Dat is wel zo ideaal.

Andere vraag of hulp nodig

Heb je een andere vraag of opmerking? Laat het aan ons weten. Dit kan via een e-mail aan info@blijereviews.nl. Of stuur een WhatsApp-bericht naar 085 060 4184. Liever bellen? Laat dan je telefoonnummer achter. Je krijgt zo snel mogelijk antwoord, vaak is dit binnen 24 uur. Ook in het weekend.

Je kunt ons elke dag bereiken, ook in het weekend. Dat is namelijk het moment dat we bij een groot deel van onze klanten veel reviews zien binnenkomen. Je kunt ons bereiken via 085 – 060 4184. Dit kan dagelijks tussen 09:00-22:00 uur.

We bieden hulp via onze bewezen reviewformule, maar ondersteunen bedrijven ook graag met andere vraagstukken rondom reviews en Google Bedrijfsprofielen. Zo krijgen we regelmatig deze verzoeken:

  • Het verwijderen van een valse review.
  • Het beheren van een Google Bedrijfsprofiel.
  • Het verwijderen van een Google Bedrijfsprofiel.

Heb je dus een specifieke vraag over reviews of je bedrijfsprofiel in Google? Stel ze gerust! Dan kijken we gelijk met je mee.

Bekijk wat het jou oplevert