Ontdek onze unieke reviewformule voor jouw zaak

Je wilt veel klanten die bestellen of je bezoeken. Daarvoor is het belangrijk dat je aandacht besteed aan reviews. Ruim 90% van de potentiële klanten leest namelijk eerst ervaringen van anderen. Met onze formule gaan we de slag met jouw reviewaanpak.

Benieuwd wat we doen? ↓

Uit onze ervaring blijkt dat winkels, horecazaken en andere bedrijven niet (genoeg) bezig zijn met reviews. Terwijl dit voor een klant een belangrijke rol speelt om voor jou te kiezen. Als je dit niet goed aanpakt, loop je dus omzet mis.

Verlies geen klanten met onze reviewformule

We zien vaak dat bedrijven zich voornamelijk richten op de binnenkant. Bijvoorbeeld het personeel, aanbod en service. Terwijl je uitstraling aan de ‘buitenkant’ even belangrijk is. Er is dan ook vaak geen goede reviewstrategie aanwezig. Of zelfs helemaal niet. Daardoor loop je veel klanten mis.

Hieronder staat onze reviewformule kort omschreven. Meer weten? Stuur een e-mail, WhatsApp of bel ons.

1. Ontvang eenvoudig 10x meer reviews van blije klanten

We gaan direct aan de slag met het krijgen van (meer) reviews van jouw blije klanten. Het is namelijk niet vanzelfsprekend dat ze een recensie achterlaten.

Zo zien we regelmatig bedrijven die maar 3-5 positieve recensies per week ontvangen. Terwijl ze wel veel blije klanten in hun zaak hebben. Ook zien we bedrijven die veel reviews krijgen, alleen staat daar vaak weinig (sterke) informatie in. Zoals de positieve kanten van je bedrijf.

Met onze unieke methode laten klanten binnen 30 seconden al een review achter. Vaak zijn dit sterke recensies. Dus niet alleen het geven van sterren, maar ze schrijven ook wat goed is aan je bedrijf. Dit helpt anderen om voor jou te kiezen.

Google Reviews
Reageren op reviews

2. We reageren op recensies: vertrouwen vergroten in 5 minuten

Na het ontvangen van een review is het belangrijk om hierop te reageren. Een klant neemt namelijk de tijd om zijn ervaring te delen. De reactie zien anderen ook. Dit geeft direct een ‘klantvriendelijke’ uitstraling.

Dit kost je als bedrijf veel tijd. Zo moet je dagelijks alle reviews in de gaten houden. Vervolgens dien je nog een leuke en goede reactie te bedenken. Met onze reviewformule doen wij dit voor je.

We zien dat sommige ondernemers wel reageren op recensies in Google, maar schrijven vaak een soortgelijk bericht. Of met spelfouten. Dit kan juist verkeerd overkomen. Met Blije Reviews heb je in 5 minuten tijd een goede reactie.

  • We reageren op al je recensies: dit zorgt voor vertrouwen bij potentiële klanten.
  • In 5 minuten bedenken we een unieke en goede reactie met de reviewformule.
  • Eenvoudig de relatie met jouw klant onderhouden.

3. Negatieve recensies ombuigen: 1-2 sterren beoordeling

Is een klant niet tevreden? Dan is de kans groot dat diegene een negatieve recensie achterlaat. Bijvoorbeeld met 1 of 2 sterren. Klanten met een slechte ervaring schrijven namelijk vaker uit zichzelf een Google-review dan een tevreden klant.

Het is belangrijk om hier snel én op de juiste wijze op te reageren. Zo kun je een negatieve recensie nog ombuigen naar iets positiefs. Dit doen wij voor je. Dit zorgt ervoor dat anderen voor jou kiezen en niet naar de concurrent gaan.

  • Voorkom dat een potentiële klant afhaakt door een 1-2 sterren recensie.
  • Buig negatieve recensies om naar een positief gevoel.
  • Potentiële klanten zien dat je kritiek goed oppakt. Hierdoor zijn ze eerder bereid om voor jou te kiezen.
Klantenfeedback reviews

4. Direct belangrijke inzichten om je klantervaring te verbeteren

Recensies zijn goud waard. Het geeft je belangrijke inzichten hoe klanten je zaak ervaren. Veel ondernemers scrollen regelmatig door de lijst met recensies, maar ondernemen geen concrete acties. Vaak is het namelijk tijdrovend om alles bij te houden.

Met onze reviewformule ontvang je concrete actiepunten. Zo zie je wat er goed gaat of juist niet. Het kan namelijk zijn dat je negatieve punten ontdekt, waar je niet bewust van bent binnen je bedrijf. Of juist positieve kanten waar je nog niet van afwist.

Met deze inzichten kun je snel concrete acties ondernemen om je klantbeleving te verbeteren. Dit levert uiteindelijk meer (terugkerende) klanten en Blije Reviews op.

  • Direct inzicht in actiepunten die klanten aangeven.
  • Hiermee kun je snel actie ondernemen. Zo voorkom je negatieve reviews.
  • Je hoeft niet alles zelf bij te houden. Dit scheelt veel tijd.
  • Door in te spelen op deze klantbelevingen krijg je meer positieve beoordelingen.

5. Versterk je positie in Google

Het is belangrijk dat je bedrijf hoog scoort en opvalt in Google. Zo bereik je veel mensen en trek je dus meer klanten aan. We zien dat veel ondernemers deze kans (onbewust) onbenut laten.

Een constante stroom aan reviews versterken namelijk je positie en zichtbaarheid in Google. Als je hier dus niet actief mee bezig bent én geen strategie hebt, komt je concurrent sneller in beeld bij potentiële klanten.

Met onze formule pakken we dit voor je aan. Zo zien klanten meteen (goede) recensies en ben je beter vindbaarheid.

  • Je versterkt je positie en zichtbaarheid in Google
  • Kom sneller in beeld bij klanten.
  • Stijg boven de concurrent uit met betere Google-reviews.
Hoger in Google kom in de regio
Bekijk de pakketten