Reageer-service:
We reageren op alle reviews
Het is belangrijk om persoonlijk te reageren op alle reviews. Hiermee versterk je de klantrelatie en het zorgt voor extra vertrouwen bij potentiële klanten. Toch zien we dat veel bedrijven dit vergeten. Daarom reageren wij namens jouw bedrijf op alle reviews.
- We reageren in 2-3 dagen op alle reviews.
- Elke reactie is uniek en persoonlijk.
- Extra vertrouwen bij potentiële klanten.
- Bespaar veel tijd: geen omkijken naar.
Hieronder ontdek je meer over onze populaire review-service.
Ontdek hier meer over ↓We versterken je klantrelatie met een persoonlijk antwoord
Klanten nemen de tijd en moeite om een review te schrijven. Daarom is het belangrijk om hier snel en persoonlijk op te reageren. Alleen kan het veel tijd kosten. We nemen dit voor bedrijven uit handen en reageren met een persoonlijk antwoord.
Hiermee laat je ook zien dat je de beoordeling waardeert. Zo bouw je verder aan de klantrelatie en je vergroot de kans dat die persoon de volgende keer weer bij je terugkomt. Iedere reactie is bij ons uniek en menselijk. We maken geen gebruik van AI-antwoorden.
- Je creëert meer betrokkenheid: je laat klanten zien dat je hun reviews waardeert.
- Klanten komen sneller terug als ze zich gewaardeerd voelen en je service goed is.
- Alle positieve en negatieve reviews krijgen een persoonlijke en unieke reactie.
Neem twijfels weg bij potentiële klanten
Nieuwe klanten kijken eerst naar jouw beoordelingen. We reageren dan ook op reviews, zodat het voor extra vertrouwen zorgt. Het toont namelijk aan dat je klantenservice op orde is. Daarnaast pakken we negatieve reviews snel en zorgvuldig op.
Zo laat je zien dat je feedback serieus neemt. In veel gevallen kunnen we de negatieve ervaring ombuigen. Dankzij onze aanpak zien we regelmatig dat klanten hun review aanpassen of verwijderen (zonder dit te vragen).
- Negatieve reviews buigen we snel om met een juiste reactie.
- We zorgen dat je online reputatie sterk blijft.
- Met een goede klantenservice neem je twijfels weg en trek je meer klanten aan.


Blij met onze review-service
We beheren de reviews van vele verschillende bedrijven en webshops. Hier zijn we uiteraard trots op. Zij hebben geen omkijken meer naar hun reviews en binnen 2-3 dagen is elke review voorzien van een uniek antwoord. Dit doen we op platformen als Google, Trustpilot en WebwinkelKeur.
Het unieke van onze aanpak is dat we zowel aandacht besteden aan de positieve reviews als de negatieve beoordelingen. Daarnaast schrijven we de reactie persoonlijk en maken we geen gebruik van standaard AI-antwoorden. Hierdoor kunnen bedrijven snel inspelen op klachten en de relatie met blije klanten versterken.
We werken onder meer voor restaurantketen Loetje, de webshop van Synx Store, witgoedbedrijf De Schouw en tandartsenpraktijk Romero. In Google-reviews scoren we een 5.0.
- Vele tevreden klanten: we scoren een 5.0 in Google.
- Zowel geschikt voor fysieke bedrijven als voor webshops.
- We zijn dagelijks bereikbaar voor vragen.
Bespaar veel tijd: wij nemen dit uit handen
Het kost veel tijd om op iedere review een persoonlijk en uniek antwoord te bedenken. Je wilt niet telkens dezelfde reactie geven, maar ook niet maandelijks uren bezig zijn met het schrijven van unieke antwoorden.
Als reviewspecialist nemen we dit al voor uiteenlopende bedrijven uit handen. Van fysiopraktijken, horeca tot aan webshops. We doen dit al voor €25,- per maand.
- Maandelijks opzegbaar: je zit nergens aan vast.
- We reageren op alle review-platformen, zoals op Google, Trustpilot en WebwinkelKeur.
- We kunnen drie gratis antwoorden geven op reviews, zodat je onze service eerst ervaart.

Wil je deze review-service?
We reageren binnen 2-3 dagen op al jouw reviews. Dit zorgt voor een sterkere klantrelatie en neemt twijfels weg bij potentiële klanten.
Ja, ik wil deze service